نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی جسمانی تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
  • آمار کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 29-1]

ا

  • احساسات تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 138-118]
  • ایران نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
  • اقتصادی تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
  • اماکن آبی تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
  • اماکن ورزشی تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
  • اینستاگرام تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
  • انگیزش شناسایی انگیزه‌ها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزش‌های‌ الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 23-1]
  • انگیزه مشارکت ورزشی تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
  • اوقات‌فراغت رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]

ب

  • بازاریابی اجتماعی تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
  • بازاریابی دیجیتال نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]
  • بازاریابی سبز تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
  • بازاریابی سبز بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 117-96]
  • بازاریابی شبکه‌ای موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
  • بازاریابی کارآفرینانه آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 48-24]
  • بازاریابی مستقیم موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
  • بازاریابی ورزشی نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
  • بازاریابی ورزشی تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]
  • بازاریابی ورزشی شناسایی انگیزه‌ها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزش‌های‌ الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 23-1]
  • بازی‌های ویدئویی شناسایی انگیزه‌ها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزش‌های‌ الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 23-1]
  • باشگاه بدن‌سازی نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
  • بجنورد تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
  • برچسب سبز بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 117-96]
  • برند آنلاین نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
  • برند سبز بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 117-96]
  • برند شهری تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
  • بینندگان تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 138-118]

پ

  • پارک‌های آبی مشهد تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 156-139]
  • پرسپولیس تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 95-74]
  • پزشکی تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
  • پژوهش کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 29-1]

ت

  • تاریخچه تیم تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 138-118]
  • تبلیغات با استفاده از ورزش تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
  • تبلیغات زیست‌محیطی بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 117-96]
  • تجارت الکترونیک موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
  • تجربه برند تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 156-139]
  • تجربه خدمت نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
  • تحلیل کتاب‌سنجی تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]
  • تصویر بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
  • تصویر حامی مالی تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 95-74]
  • تماشاگر نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
  • تماشاگران تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 138-118]
  • تمایل به حضور مجدد آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 48-24]
  • تمایل حضور مشتری تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
  • توسعه مشارکت طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]

ج

  • جام ملتهای آسیا 2019 تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
  • جمهوری اسلامی ایران تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
  • جنسیت تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
  • جوامع محلی تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]

ح

  • حمایت مالی تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]

د

  • درک ریسک مقصد تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
  • درگیری ورزشی تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 95-74]

ر

  • رسانه اجتماعی نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
  • رسانه اجتماعی تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
  • رضایت رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
  • رضایت مشتری تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
  • رضایتمندی آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 48-24]
  • رضایت‌مندی مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
  • رضایت‌مندی مشتری تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
  • رفتار نوآورانه ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصد گردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 73-49]
  • رویداد ورزشی تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]

ز

  • زیبایی شناختی تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]

س

  • سازمان‌های ورزشی موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
  • سالمندان تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
  • سرمایه اجتماعی ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصد گردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 73-49]
  • سواد دیجیتال نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
  • شهرت بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
  • شهرت تیم تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 138-118]

ع

  • عشق به برند تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 95-74]
  • علوم ورزشی کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 29-1]
  • عملکرد تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
  • عوامل تجاری شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های توسعه کسب‌وکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
  • عوامل تخصصی شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های توسعه کسب‌وکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
  • عوامل محیطی شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های توسعه کسب‌وکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
  • عوامل مدیریتی شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های توسعه کسب‌وکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]

ف

  • فوتبال نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]

ق

  • قابل اطمینان بودن" تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 205-178]
  • قصد خرید تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 95-74]

ک

  • کاربرد کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 29-1]
  • کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
  • کسب ‌وکار ورزشی شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های توسعه کسب‌وکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
  • کیفیت خدمات مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
  • کیفیت خدمات تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]

گ

  • گردشگران تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
  • گردشگری ورزشی طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
  • گردشگری ورزشی تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]

ل

  • لیگ برتر نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]

م

  • مجموعه ورزشی آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 48-24]
  • مدیریت اماکن تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
  • مزیت رقابتی ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصد گردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 73-49]
  • مسئولیت اجتماعی بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
  • مشارکت تفریحی رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
  • مشارکت ورزشی طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
  • مشتریان مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
  • مصرف‌کننده ورزشی بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 117-96]
  • مقاصد گردشگری ورزشی ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصد گردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 73-49]

ن

  • نرم افزار کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 29-1]
  • نگرش تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
  • نگرش مشتریان بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]

و

  • واژگان کلیدی: دیپلماسی تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
  • واژه‌های کلیدی: امنیت تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
  • والیبال رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
  • ورزش بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
  • ورزش مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
  • ورزشی تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
  • ورزشکاران آماتور رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
  • ورزش گیلان طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
  • ورزش‌های الکترونیکی شناسایی انگیزه‌ها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزش‌های‌ الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 23-1]
  • ویژگی های استادیوم نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
  • وفاداری تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
  • وفاداری بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
  • وفاداری مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
  • وفاداری برند نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
  • وفاداری به برند تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 156-139]

ه

  • هویت اجتماعی نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]